loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 23 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

شعری خیلی قشنگ از آرمین تو اف ام ... دوسش دارم،پیشنهاد میکنم شما هم اگه گوش کردید دوباره بخونیدش

چیه؟چیزی شده؟

چرا ساکتی؟

دوست داری من نباشم تا کنارت باشه کی؟

شنیدم از من دل سرد شی به تازگی!!

شادی هاتو تقسیم میکنی با یکی!!

یکی که دوسش داریُ تو روش حساسی!!

روش داری عقاسد شیکُ وسواسی!!

اینقدِ اونُ میخوای که اگه با اون بودیُ منُ اتفاقی جایی

دیدی نشناسی!!

گفتم غرورمَم زیر پاهات له بشه وقتی نذاشتی حتی دوستیمون

به سال بکشه!!

تو حین نداری هام واسه تو هر کاری کردمُ بی معرفت،نیومد

یه بار به چِشِت!!

هر چی راجِبِت فک میکردم شد نقشِ بر آب!!

آواره،آمارت بد جور همه جا پخشه الان!!

کاری کردی که حتی زندگی سخت شه برام!!

بگو بینم کی تو زندگیت پُر نقشه الان؟

اونم مِثِ من تعصب داره رو تو؟

دوست داره همه جوره حفظ کنه آبروتو؟

مِثِ من حاضره با دنیا هم عوض نکنه حتی یه دونه از اون تار

موتو؟

یا که بر عکس نسبت به تو بی ارزشه؟

بگو چی کم گذاشتم واست این رسمشه؟

که جواب خوبیمُ بِدی با بدیهات!!

مگه نمیگفتی فرق کردی با غریبه ها!!

خاطراتُ فراموش میکنم موبه مو شو!!

برو با هر کی که دلت میخواد روبه رو شو!!

بدون واسه من مُرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشُ!!

چه خوش خیالم به فکر اینکه دوباره تو بِهِم زنگ میزنی،شبا

تا صبح بیدارم!!

عِب نداره تو این شبا که واسه ما سخته خواب!!

تو با خیال راحت بگیر تخت بخواب!!

نگران منم نباشُ آروم،یواش چِشماتُ ببندُ،بودن از ما داغون

تَراش!!

که حالا همه چیز رو سپردن به دست فراموشی!!

خوب میدونم که حالا با کسی دیگه هم آغوشی!!

اینا رو می بینمُ می سازم بازم با غم تو،اینو بدون یه

روزی میگیره آهم دامنتو!!

آخه تا من یادمه تو با راحتی منُ تنها گذاشتی تو اوج

ناراحتی!!

کاری کردی که به یک فکر خراب رسیدم!!

فکر کثیفمُ حتی تا خلاف کشیدم!!

وقتی می دیدم نیستی اما یادت اینجاست!!

وقتی نمیشه منُ تو اینجا ما بشیم باز!!

خاطراتُ فراموش میکنم موبه موشو!!

برو با هر کی میخوای رو به روشو!!

بدون واسه من مُرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

 

یه دونه موشُ!!

هنوزم بوی عطرِت،چند تا دونه مشکی از اون موی لَختِت!!

تختی که همیشه می شدی روش تو بَغَلَم وِلو!!

تو که رفتی،نمیشکوندی اقلأ دِلـو!!

با زخم زبونت،رسم زمونه اینه رابطه هایی که به هم وصله

نمونه!!

خیلی خُب،دیگه همه چیز بستهِ تمومهِ!!

هر چی خدا بخواد،همه چی دست همونه!!

ولی بدون تو هم یهِ کَم نـه!آخرشـی!!

منـهِ سادَه رو بگو ساختم با همه چی!!

نمی خوام سر صحبت اَلَکی،هـِی بی مورد وا شه!!

اصلأ تو خوبی!هر چی تو بگی باشه،دیگه اسمِتَم تو زندگیـم

باشه،نحضِ!!

هر بلایی سرم آوردی نازِ شصتت،بهتره اصلأ نمونیم با هم ما

یه لحظه !!

امیدوارم دلِ تو هم از من باشه خستـه!!

خاطراتُ فراموش میکنم موبه موشو!!

 

برو با هر کی میخوای رو به روشو!!

 

بدون واسه من مُرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

 

یه دونه موشُ!!


آرمین 2afm, بیوگرافی آرمین 2afm, تصاویر آرمین 2afm, جدیدترین تصاویر آرمین 2afm, جدیدترین 
عکس های آرمین 2afm, خوانندگان, زندگی نامه آرمین 2afm, عکس خوانندگان رپ ایرانی, عکس های آرمین 2afm, عکس های آرمین 2afm رپر ایرانی, عکس های جالب از آرمین 2afm, عکس های جدید آرمین 2afm, عکس های خوانندگان ایرانی, عکس های رپر های ایرانی, عکس های کمیاب از آرمین 2afm, کمیاب ترین تصاویر آرمین 2afm, گالری عکس های آرمین 2afm,آرمین ۲AFM ,آهنگ آرمین ۲AFM ,آهنگ های آرمین ۲AFM ,اطلاعات شخصی آرمین ,2AF ,بیوگرافی آرمین ۲AFM ,زندگینامه آرمین ۲AFM ,سایت آرمین 2AFM ,سایت هواداران آرمین 2AFM ,سایت ویژه آرمین 2AFM ,شماره آرمین ۲AFM , فیس بوک آرمین ۲AFM ,همسر آرمین ۲AFM

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1392/12/14 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

وبلاکت عالی داداش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 6,502