loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 22 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

˙·٠•● تكست ديس لاو زيبا ●•٠·˙

برو برو نگو یه روز برمیگردی                    دلت سوخته بود روزاتو بامن سر میکردی؟

چرا ترکم کردی بعده 15 ماه                        من که گفتم دوست دارم روزی 500بار

تو یه سنگ دلی نمیدونی عشق چیه               نمیدونی وقتی نیستی دنیا مشکیه

میدونم تو دیگه واسم عاشق نیستی               من همونم تو اون ادمه سابق نیستی

آره بزا برو بزا منم ببرم ازیاد                       تورو دوست ندارم دیگه بزنم فریاد

تو تهمت زدی به عشق پاکم                          با حرفات کردی منو زنده خاکم

اره خجالت نکش بگو من بد بودم                  اصلا بین همه بدا واست بدتر بودم

شاید قسمتم اینه باید عادت کنم                      که مشکلات همیشه خاکم کنن

چیه تو خودتی.چرا خب حرف نمیزنی             میدونم غصه ها زیادن و دلتنگیا شدید

چرا هنو چشات خیرس به تموم نامه هاش       همون بی خدا بود تورو تنهات گذاشت

خب فریاد بزن تا خالی شی داداشی                 اون رفته و تو چرا تو خیالت باهاشی

همش دروغ بود میمونم تا اخرش باهات           گفتی پشتتم تو سختی و مشکلات

الان با اونی و خیلی حالت مساعده                  میدونستم همیشه دل تو پره مسافره


فک میکردم آره توام صادقی بام                     ولی سوء استفاده کردی از سادگیام

دفتر خاطراتو بهمدیگه ورق میزدیم                 خیلی دیر فهمیدم که تو برعکس منی

وقتی فهمیدم با اونی دلم شد تیکه پاره              تو خوش باش منم میمیرم بی گلایه

خیلی سخته نشه خط بکشی رو خاطرات           بخای فرار کنی ازشو باشن پابه پات

توی ذهنم پره سوالای بی دلیله                       لمس دستات تو دستای یه غریبه

چه سخته تو خیالت با یکی سرکنی                  برات سخت باشه نبودشو باور کنی

الان ذانوهاتو بغل کردی گریه میکنی              ببین یه روزه ندیدیش داری سکته میکنی

واسه رسیدن به تو به هر دری زدم               از چی بگم؟  که تو سرتری ازم ؟ 

همه قافیه هامم از روی نفرت میگن              که شاید به این دلم درس عبرت بدن

حالا خفه شو بی معرفت خسته شدم               درای رو به من خیلی وقته که بسته شدن

بسته شدن تا دیگه هیچ راهی نمونه             این شعرو بیته که آخره رابطمونه

دوباره تنهایی شده مرهم غمم                      بگو حالا که نیستی به کی دردمو بگم

به کی بگم منو عشقمو درکم کنه؟                به اونی که هرثانیه میخاد منو ترکم کنه؟

تن کثیفتو فروختی به یه هرزه دل                 واسه جدایی از تو کوله بارو بسته دل

آدم الکیم دورو برم زیاده مثه تو                   میام دلمو میبرم ازون دیار دل تو

دیگه بیا روی جسدم خاک و گل بریز             اخه درمون درد من دیگه گریه نیست

دیگه زندگیمون شده بود غم یکسره              آره پیش هرکی هستی برو خوش بگذره

فقط آبرو داری میکنم پیبش غریبه ها             این اخرا فقط صداتو میشنیدم شبی یبار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 394
  • بازدید کلی : 6,473