loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 9 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

                 ˙·٠•●.... گريه هاي شبونه....●•٠·˙

شب تنهايي منو گريه هاي شبونه  فصل پاييز زرد  زخم دل زمونه

حيف چي بگم  تو كه الان نيستي  از كجا بگم  ديگه چيزي تدارم هيجي
مگه خود نميگفتي سعيد عشق مني  تو سعيد من لياقت تو ندارم حيف مني تو
منم ميزدم به بيخالي طي ميكردم  بخدا قسم با توبودم كيف ميكردم
يك هو فهميدم ميخواي عشق مو عوض كني تو ،  همه  چي خوب بودچرا  يك هو عوض شدي تو
چرا منو وابسته خودت كردي رفتي ،چرا توجوني توي دلم دردي كردي 
تو خودت ميدوني چقدر درد تو ي سينمه رفتي با يكي ديگه گفتي بد پيچيدمت
دلم  شكسته  بسم هر دفعهه ديگه نفرينت نكردمت جوابتو خدا ميده
تو هوايي شدي دختر پول ديدي بازم دوست پسرگرفتي خرج كنه واست بازم
شما دخترا تفريح تون اينه لعنتي شكستن دل تفريح كيه 
آخه عوضي بامن بودي با 100تاپسر  بودي خودم ديدم  بزار تا بگم 
گفتي هركي ديده حصوده اشتباه ميگه هي قسم ميخوردي دوست اشتباهيي
سعيد عادت داره به نامردي  ، ديگه نميخوام باهام  باشي بزني حرفي
حيف من عاشق گرگي مثل تو بودم  ، خوب عاشق بودم ميگن عاشقا كورن
آره اين حرفا چرنده ديگه واسه شما ، زمونه عوض شده يك كاري كن خدا
دلش به درد بيادچشماش پر اشك بشه بياد به پام بيفته  منم بگم حق ته


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 6,730