loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 13 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

                         ˙·٠•●....توميخواي....●•٠·˙

صداي  كم لطيفت چشماي پاك كم نظيرت

يك روزي  مال من بود  فقط ولي تو جز حوص چيز ي نداشتي

تو خودت نخواستي چشمات منو بخواد تف به اون چشمات

من اشكامو به پات ريختم  ولي تو منو فروختي به قيمت مفت

جلوي چشماي خودم بادوستاي خودم  حرز ميپريدي

تو حرز كثيفي توپست پليدي اصلا خيلي

منم تو تنهايي همه اش مست داغون 

دارم فكر ميكنم به توي پست كه با اون

بااون خوشي  داري آروم آروم  بهش دل ميبندي شادي با اون

باشه خيالي نيست  هنوزم ميميرم برات  هركارييم كردي فداي چشمات
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 6,471