loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 11 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بارونو دوست دارم هنوز                          

    چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی                    

                          وقتی که بارون میباره
بارونو دوست دارم هنوز                                

     بدون چتر و سرپناه


وقتی که حرفای دلم                          

                           جا میگیرند توی یه آه
شونه به شونه میرفتیم                            

                     من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه                               

                       چشمای من و خیابون
شونه به شونه میرفتیم                                

                    من و تو تو جشن بارون

بارونو دوست داشتی یه روز               

                                 تو خلوت پیاده رو
پرسه پاییزی ما                   

                                                مرداد داغ دست تو
بارونو دوست داشتی یه روز                

                        عزیز هم پرسه ي من
بیا دوباره پا به پام                                             

                      تو کوچه ها قدم بزن
شونه به شونه میرفتیم                       

                              من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه                            

                            چشمای من و خیابون
شونه به شونه میرفتیم                        

                          من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه                            

                           چشمای من و خیابون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 631
  • بازدید کلی : 6,710