loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 13 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

                                          ˙·٠•●....يكي ديگه....●•٠·˙


امروزم گذشت  دو ماه دو روزه كه بي تو  تنها          تو چي ادامه ميدي  شب نشي تو
با اوني كه دوستش داري نيازاشو ميدي                  اصلا همه جوره عاشقشي ايراداداشو  ديدي
ولي هر وقت بخواد بازم آغوش تو بازه                   لعنت به تو كه  كسي ديگه دنيا تو ميسازه
واست سنگ تموم گذاشتم  كمبوداتو ديدم                  وازم عقب كشيدي باشه من تا آخرش ميرم
راستي شنيدم چند وقته باهاش قهر كردي                 اونم مثل من بود واسه تو كرد بدي
اونم  ميتونه مثل من فقط با يك نفر باشه                 از تو بهتر بهش پا بده بي اعتنا باشه
يا وقتي حاضر ميشي بري سر قرار                        وجدانش ميگه بچه گي كرد به روٌش نيار
بدون ديگه برام مهم نيست  سر سوزن                   خاطراتتم يكي يكي ميزارم بسوزن
اينا رو گفتم  بدوني قلب من  بود بي تابه                 اگه روري بخواي برگردي  من ديگه نميخوامت
وقتي دورغ ميگي ميپچوني بي دليل  داري              اعتماد منومنو زير سوال ميبري
حرف عاشقي رو نگاه كن كي به كي ميگه              من توروميخواستم تو دلت پيش يكي ديگه
وقتي  هنوز ميري دورهم شب گردي                      مگه نميگفتي  رفتارتو ترك كردي
تو كه ميدونستي نگاهت واسم يك دنيا ميرزه            حالا چطور  خداييش چي كم داري از يك هرزه
وقتي ميخوابي توبغلش لبات روي لباشه                 فقط خرج كنه بسه ديگه مهم نيست كي باشه
آ ره تو احساس منوخرج خودت كردي                    ديگه پلي نگذاشتي پشت سرت كه برگردي
ديگه دوست ندارم اشكاتم مال خودت                      دست از سرم بردار پچسب به يار گلت
من دوباره ناكام از اين دنيا ميرم                          اصلا لعنت به اون روزي كه من تورو ديدم
من ميرم مهم نيست اون ميده تورو مشت مالت        من تنها موندم تويكي رو داري خوش به حالت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 6,731