loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 12 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

lahzehaye tanhai (20).jpg

تازه  فهمیدم  عشق اصلا وجود   نداره  یک بار  عاشق شدم  که بهم  میگفت تا آخرش هستم، ولی   با یک مشکل منو تنها گذاشت  آره.....

تو هوایی  شدی  دختر  پول دیدی با زم  دوست پسر گرفتی که خرج کنه  واست شما دخترا  تفریح  تون اینه لعنتی شکستن دل  تفریح کیه من  عادت کردم به نامردی  دورنگی حیف من  که عاشق  گرگی مثل  توبودم  خوب عاشق بودم  میگن  عاشقا کورن    

میگفت مرگ  مارو ازهم جدا میکنه ولیحالا  تنهام  گذاشت..............

 دوستام میگن بهش  فکر نکن

هرچند  که دلت پیشش گیره اون که  تورو    گذاشت   رفت  خدا جوابشو میده ....  

صدای من:

ازتو توقع نداشتم  که ولم  کنی  از همه جا رونده شدم دلم برید

این آواره ها زندگیم   تاریک سرد شد

چقد بهت گفتم  بمون با من سرکن

من که  مثل فرشته ها  میچرخیدم   دوره سرت    

منو پیچوندی   که به مونی با دوست پسرت  ...

هی   چی بگم   که  تو هم ازم بریدی        

گریه های شبونمو   تو هم  هیچ   وقت   ندیدی

چه شبایی  بخاطرت   گوشه گیر شدم من

حیف   نبود جون  بودم زود پیر شدم من

فقط من میخواستم با من بمونی خوش باشی                

آخر شبا با رفتند  جوابمو خوب دادی

مگه تو نمیدونستی که  همه چیز منی  

بی معرفت   دلت اومد تو مارو دور بزنی

دیگه مهم نیست   شبا پیش هر کی بخوابی          

بدنتو لمس کنه   تو هم دستاشو بزاري

دور گردنت   توهم   لوسش  کنی تو      

منم چشمامو میبندم بتونی بوسش کنی تو

نمیدونم   دیگه  چی بگم   بیشتر  همون   چیزایی که    

تو دلم بود  نوشتم که نمیتونستم بگم ولی  از آخر گفتم...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 774
  • بازدید کلی : 6,853