loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 14 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
˙·٠•●.... حالم ازت بهم ميخوره....●•٠·˙

عکس های زیبا تقدیم به دل های با احساس شما - www.taknaz.ir
همه چيز از اوانجا شروع شدكه تو فهميدي        كه چقدر عاشقونه ميخوامت خنديدي به من     
وقتي فهميدي كه چقدرمن عاشقتم يك روز          گفتي ميشه باشيم ولي در حد يك...                
راستشو بگم گرچه رابته مون بهم بخوره          از اين همه فداكاري ديگه حالم بهم ميخوره   
از اينكه همه لحظه هام درگير تواٌم                  از اينكه هر شب بايد خواب ببينم نزديك تواٌم 
يااز اينكه نميتونم يك سري به غيرازتو بزنم       از اينكه روزي يك باربا خودم قيد تو رو بزنم    
اگه بهشتت اينه اينجوري به عشق ميرسي         اين تواين جاده برو تا بهش برسي             
اصلا از اول  مقصرتواين بازي من بودم            اصلا همه آدماي اين بازي بد بودن              
اينقدر بد بودم كه نگذاشتم تنها بموني                باتوبودم بدون اينكه حتي بدوني        
هر اشتباه تو كردي من تاوانشو ديدم                 اينم تقصيرمنه خودم تاوانشو ميدم                 
 ديدم چه روزايي روي پاي اين رابطه باختم        من از يك شيطنت كوچيك يك فاجعه ساختم         
واسه خودم كه دل اسير قمار كردم                    لعنتي من وجودمو به پاي تو قمار كردم        
من بي تو تنها نيستم پس دلت پاي بند چيه           بگو ته بازي ما دوتا بازنده كيه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 6,795