loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 13 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

خدایا...وصیت منو گوش بده،ناممو بخون!

شاید دیگه من نباشم،مواظب \"عشقم\" بمون.

می سپرمش بهت میرم،تموم تارو پودمو...

یه وقت نیای برنجونیش کِسِل کنی وجودمو؛

خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب سادشو...

کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایشو،

بهش بگه دوست دارم...

خیلی بده زمونمون...

خدا سپردمش بهت مواظب عشقم بمون؛

فردا قراره منو تو از همدیگه جدا بشیم!

فردا قراره همدم گریه ی بی صدا بشیم!..

تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه میزنم..

باید منو نگاه کنید،غریب شهرتون منم!

یادش بخیر...

منو تو و یه قلب پاک و بی غرور!

حالا چی شد عوض شدی دلت کجاست سنگ صبور؟؟

من تو رو عاشق می کنم هر جور شده حتی به زور؛

کی میخواد فردا تو رو از من بگیره؟

کاش خونش ویرونشه آتیش بگیره!

عزیزم یادت نره دنیا دو روزه

کِی میاد که تو دلت واسم بسوزه؛

بمیرم واسه هق هقش چقدر گریه بهش میاد

وقتی که حرصش میگیره میگه از من بدش میاد!!

اما وقتی آروم میشه میبینه من بغضم گرفت

همین دیوونه بازی هاش از اول چشممو گرفت!

حالا که مجبوریم از همدیگه جدابشیم،

بیا به یاد اون روزا همدیگه رو دعا کنیم

یه وقت دیدی دعا گرفت،خدا نذاشت جدا بشیم

ای وای!داره فردا میاد،باید دست به دعا بشیم.

با قلب پاک از خدا بخواه منو صبرم بده

هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده!

کی میخواد فردا تو رو از من بگیره؟

کاش خونش ویرونشه آتیش بگیره

عزیزم دنیا دو روزه!

نمی خواد فردا دلت واسم بسوزه.

ای خدا تو میتونی...حتی اگه دوستم نداره!

تو میتونی نذاری تنهــــــــــــــام بذاره...

                \"مریم حیدر زاده\"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 6,787