loading...
عشق بی پایان
علی بازدید : 9 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دارم از تو می نویسم

از ر اه دور تورو میپرستم ای قبله امید من...

از راه دور به تو عشق میورزم تادیگراناین فاصله ها را احساس نکن...

از راه دور درد دلهای خودمرا به تو میگویم،وتورا در آغوش  محبت های خودم میفشارم

آری از همین راه دور نیز می توان  دست در شانم بگذاری، و با هم قدم بزنیم...

به خواب  عاشقی می روم تا این رویا برایم زنده شود....

خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور میکنم وهیچگاه نمی گذارم  خاطره های  لحظه دیدارمان از ذهنم دور شود...

این فاصلههارابامحبت وعشقم از بین می برم وکاری می کنم،همیشه  احساس کنی در کنار منی...

Description: G:\My Pictures\Love\54354 (122).jpgو این است برایم یک خواب  عاشقونه خواب نگاه به چشمان  هم،خواب با هم بود نمان

آری  واین است یک فاصله  عاشقونه...

عاشق باش چون این  راه مقدس

است  وپایان راه شیرین تر

ازگذشته است....

ای تنها بهانه برای زنده بودنم نفس کشیدنم

ای امید وآرزوی من،بدان همیشه با توهستم

ای توفصل بهارم باورکنی باور نکنی  دوست دارم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
واسه گذاشتن مطالپ عاشقانه از طریف ایمیل واسم بفرستید نظر یادتون نره عزیزان alilove2loves@gmail.com alilove2love051@gmail.com 09194671035 09382323373
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عشق بی پایان

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    RoyayeKhis.irRoyayeKhis.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 6,808